اطلاعات شما

برای ثبت سفارش از سایت ارگن لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قرار دهید.

دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفاً برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارش‌ها، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه، استفاده از خدمات گوناگون شرکت ارگن است.

شرکت ارگن، چه از نظر اخلاقی و چه از نظر قانونی موظف به صیانت از حریم خصوصی مشتریان میباشد و همواره سعی دارد بالاترین سطوح امنیتی را برای شما مشتریان گرامی به کار بگیرد.

rule
rule

نحوه پرداخت

پرداخت شما میتواند بسته به دلخواه شما از راه های مختلفی مانند پرداخت مستقیم از سایت،پرداخت به صورت کارت به کارت پس از تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت و پرداخت از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.

بازگشت یا تعویض کالا

به دلیل اینکه فقط تعدادی از محصولات سایت دارای گارانتی لیبلی هستند شرکت ارگن مسئولیت برخی از کالا ها را بر عهده دارد و نگرانی از بابت برگشت کالا و عودت وجه در صورت بروز مشکل از طرف شرکت وجود ندارد.

جهت اطلاع از محصولاتی که دارای گارانتی شرکت ارگن هستند و شرایط بازگشت کالا با کارشناسان فروش در تماس باشید.

rule

حمل و نقل

شرکت ارگن همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد ،بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل میباشد.

هزینه حمل و نقل سفارشات به عهده مشتری محترم میباشد.

پشتیبانی

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال درباره محصول و ... کارشناسان شرکت ارگن در روز های شنبه الی چهارشنبه در ساعات 9 الی 18 و در روز پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی سوالات شما مشتریان عزیز میباشند.